Bloc: Marta Pedrosa – Unió Democràtica de Catalunya

23.9.09 | | 0 comentaris »

Donem la benvinguda al bloc número 252
Marta Pedrosa – Unió Democràtica de Catalunya

Sóc na Marta Pedrosa Varela. Vaig néixer a L'Hospitalet de Llobregat, però només amb dies els meus pares van venir a viure a Sant Boi de Llobregat.Tinc la llicenciatura en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (1993). Posteriorment, vaig estudiar per ser tècnica de prevenció de riscos laborals i tinc la titulació en les tres especialitats tècniques (2000). Des de l’any 1999 milito a Unió Democràtica de Catalunya. La meva vocació és la gestió pública. A nivell Comarcal sóc Consellera Comarcal de CiU al Consell Comarcal del Baix Llobregat. A nivell Local sóc regidora de CiU a l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat. Tot i formar part de l’equip de govern a l'Ajuntament sóc la única regidora sense regidoria, ni dedicació parcial o total per això - tot i que la meva vocació sigui política- estic treballant com a tècnica de prevenció de riscos laborals en jornada complerta i ho compagino amb la política.
Aquest blog s’ha creat amb la intenció de fer arribar a tots els ciutadans i ciutadanes de Sant Boi les meves reflexions, inquietuds, les del partit a nivell local i les nostres il·lusions.

Últims posts publicats a la xarxa