Bloc: El santboià emprenyat

10.10.09 | | 2 comentaris »

Donem la benvinguda al bloc número 262
El santboià emprenyat – Xavi

Aquí comença la meva nova experiència blocaire. Sense pretensions, sense voler canviar res, sense demanar res. Simplement per poder queixar-me i que, amb sort, algú m'escolti i si no m'escolta simplement que llegeixi les meves queixes. I per què em queixo? Doncs per que estic emprenyat. Emprenyat de que cada dia em faci més vergonya dir que soc santboià, un poble del qual jo abans, innocent que era, em sentia part orgullosa d'ell. En aquest modest bloc vull dir tot allò que no m'agrada i em desespera i d'aquesta manera donar-li un via d'escapament a la mala llet que porto i que diuen que és dolent guardar-se-la per un mateix.

2 comentaris

  1. Joan Vendrell i Campmany // 11 d’octubre del 2009, a les 11:40  

    Penso que som molts els santboians emprenyats. Jo, en soc un més.

  2. Cesar // 22 d’octubre del 2009, a les 20:41  

    es molt semblant aquesta pagina a EL LLUITADOR SANTBOIA que m'agrada mes que aquesta!
    http://ellluitadorsantboia.blogspot.com

Últims posts publicats a la xarxa