Hola, em dic Daniel Castro, soc dibuixant i visc a Sant Boi des de fa més de 4 anys. Fa poc he començat un bloc amb dibuixos de Sant Boi i altres llocs.
Ausencia en el alma...
-
¡¡Pérez. Que sepas que te echo a faltar!! … y mucho.
Te lo dejo por escrito, porque ya sabes… lo que siempre hablábamos, ¡Seguro
que lo recuerd...
Fa 2 dies








0 comentaris
Publica un comentari a l'entrada